Sarkani plandoši garie svārki

Šie svārki sākotnēji tapa kādai meitenei. Es diezgan bieži šuju apģērbu cilvēkiem ,kurus nekad tā arī nesatieku, vienkārši pēc viņu mēriem uzšuju un pa pastu nosūtu. Bet diemžēl šoreiz , kad pasūtījums tika izpildīs, viņa izspēlēja ar mani joku un pilnībā pārstāja ar mani komunicēt, kā rezultātā svārki palika man. Man tagad būs mācība – ņemt priekšapmaksu no nepazīstamiem cilvēkiem materiālu iegādei 😀 Bet es tomēr ceru ,ka meitene ir sveika un vesela un ir vienkārši mani uzmetusi, nevis kaut kas ir noticis.

Kaut arī jau bija pieteikušies citi pircēji uz šiem sarkanajem svārkiem – izlēmu tomēr to atstāt sev, jo audums ir vienkārši fantastika, tik zīdains un krītošs. Fasons man arī ļoti patīk! Tikai prasās viduklī šaurākus pāršūt un apakšmalu garāku. Bet vienalga ar visu šo – izskatās fantastiski! Gribās visu laiku taustīt un glaužāt  šos svārkus!

Audums – vidēji rupjšs zīds uz kreiso pusi sašūts, lai nav zīdam raksturīgā spīduma.

Ps. Kolekcija nākamajai vasarai is coming soon! Gaidu tikai savas jaunās waildīgās birkas un tad jau – aidā fotosesiju rīkot bohēmas un vieglprātības dūmos tītu! Es drīz sajukšu prātā no sajūsmas! Vai kādam mājās nav aizķērušies brieža ragi , izbāzts beigts putns, govs galvaskauss un skaista koka pīpe, ko aizdot fotosesijai?

Šodiendienas dziesma no Battlestar Galactica te – uzgrieziet tā paskaļāk!

gari sarkani zīda svārkigari sarkani zīda svārkigari sarkani zīda svārkigari sarkani zīda svārkigari sarkani zīda svārkigari sarkani zīda svārki

2 komentāri

  1. Svarki loti skaisti , un loti piestav !
    Es biju Rīgā un sapirkos audumus 🙂 ta ir mana slimiba 😉
    Jautajums – kur Tu pasuti bircińas?

  2. Paldies!
    Birkas pasūtu te http://www.dortex.com/ – ļoti ērta konstruēšanas sistēma un plus cena ir vienkārši pasakaina, salīdzinot ar citiem piedāvājumiem. Ja uzkonstruē no viņu piedāvātajiem fontiem un bildēm, tad vispār sanāk ļoti lēti – 100 gab tikai padsmit Ls.

Komentēt

