Vīriešu harēma bikses – Pure Awesomeness!

Šīs bikses tapa vīram dzimšanas dienā kā dāvana. Un tā kā es esmu aizmārša un nekad neatceros nevienam dzimšanas dienu datumus, konstatēju, ka lielā diena jau tuvojās, bet neesmu paspējusi nopirkt laicīgi audumu plānotajai dāvanai. Sāku pārcilāt savus audumu krājumus, bet nekas nelikās atbilstošs. Nolēmu ziedot pāris jau gatavos apģērba gabalus – vintage džinsu kreklu no mana tēta skapja un OAVF festivālā iegādato etnisko kreklu ar absolūti tizlu piegriezumu ( kopā sašūti 2 T-veida gabali) Kreklu iegādājos tieši dēļ krāsām un rakstiem, bet diemžēl piegriezums to darīja nenēsājamu un nolemtu otrreizējai pārstrādei. Par pamatu biksēm ņēmu manu fantastisko harēma bikšu piegriezni, kuru esmu noslīpējusi līdz pilnībai, tikai pieregulēju katram attiecīgajam dibena izmēram. Sānos iešuvu kabatas. Sanāca košas un ērtas bikses. Jubilārs ar visdievīgāko matu sakātojumu priecīgs!

Sāku aizvien vairāk iemīlēt harēma bikses, bet ar etnisko novirzienu un uz vīriešu dibeniem. Mani gan šādā apģērba gabalā nekad neredzēsiet! Šis, manuprāt, ir unisex apģērba gabals, kurš tomēr labāk izskatās uz vīriešiem.

Dziesma no vīra, kas ir mūsu ģimenē ļoti mīlēts vīrs, uzreiz aiz Boba – TE etniskas harēma biksesrecycled harēma bikseskošas harēma biksesvīriešu harēma bikses

One comment

  1. :))) mani ar nekad neredzēt šādā apģērba gabalā, bet pavisam nesen māsīcai ar uzšuvu šī tipa bikses, apr ko viņa bija laimīga. Galvenais jau, lai otrs laimīgs:)

Komentēt

